sobota, 31 marca 2018

Wiosenny komplecik i świąteczne życzenia

 Witam!
Wiosna i Wielkanoc kojarzą się z kolorami żółtym i zielonym. Tak też jest w zabawie u Justynki "Kocham frywolitkę"  na miesiąc marzec 😊
W związku z tym zadaniem zrobiłam wprawdzie nie ozdobę wielkanocną w tych kolorach, ale... biżuterię  😄
 Justynka zezwoliła na taką interpretację tematu 😉 Będzie to świąteczny komplecik do śniadanka 😉
Pomysł i wykonanie własne, nitka poliestrowa z Aliexpress, którą świetnie mi się supła, koraliki szklane, cracle.





I jeszcze banerek zabawy 😊



I na koniec życzenia świąteczne!




Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊 


4 komentarze:

  1. Jaki piękny kolorek niteczki, byłabym wdzięczna za namiar na nią na Alie :) Komplecik prześliczny, mega wiosenny :)
    Ja również życzę Ci Wesołych Świąt i smacznego jajeczka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, kolorowo i radośnie będzie frywolitkowa biżuteria towarzyszyła Ci w tych Świętach. Życzę więc, aby były najpiękniejsze, zdrowe i oczywiście spędzone w gronie najbliższych. Wesołego ALLELUJA :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie dziękuję 😙💕 Jeszcze raz wesołych świąt życzę 🐰🐤🐣🐑
    Carpediem, nitkę kupiłam tutaj: 0.2mm 0.4mm 0.6mm 0.8mm 1mm Poliamid Cord Przewód Nici Do Szycia dla Liny Silk Frezowanie String Nylon Cord Costume DIY Biżuteria Making
    http://s.aliexpress.com/mAzEF7RB?fromSns=Copy to Clipboard
    Mam nadzieję, że dobrze skopiowałam linka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://s.aliexpress.com/mAzEF7RB?fromSns=

    OdpowiedzUsuń