czwartek, 8 marca 2018

Kartki na Dzień Kobiet i coś zaskakującego


 Witam 😊
W tym roku Dzień Kobiet zaskoczył mnie podwójnie 😀
Po pierwsze przyszedł za szybko i kartki do szkoły od moich chłopców robiłam sprintem, bo czasu zostało mi niewiele. A po drugie, że wśród podarków od moich chłopców dostałam nietypowy prezent (od najstarszego syna) - urządzenie, które samo codziennie będzie podlewało moje kwiatki 😀 Zaskoczył mnie totalnie, ale pomysł świetny na moje zmizerniałe kwiaty, o których "czasem" nie pamiętam 😉 Jest zaprogramowane, żeby o określonej godzinie przez określony czas pompowało i wypuszczało rurkami wodę do kwiatów 😀 Świetny miał pomysł, prawda?❤❤❤

A takie karteczki udało mi się szybko wymodzić dla moich chłopaków do szkoły, ale gapcie nie wszystkim dziś rozdali, więc kontynuować będą jutro 😀
















Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊 

8 komentarzy:

  1. Piękne jak zawsze u Ciebie i ilość też jak zwykle :) podoba mi się jeszcze czcionka ,jeszcze takiej nie widziałam :) R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu, dziękuję :) Cieszę się, że Ci się podobają, bo tworzone na szybko ;) A czcionka napisu Dnia Kobiet to Channel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Agaszku ,zaraz poszukam ,bo jest piękna :)R.

      Usuń
  3. Pomimo, ze karteczki na szybko, to jak zwykle ładne. A przy okazji gratuluję Ci synka. Fajnie,że ma takie ciekawe zainteresowania. Chyba rośnie Ci w domu wynalazca. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, Ninko 😙 Bardzo mi miło! Masz rację rośnie mi wynalazca 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki fajne, ale pomysł Twojego syna rewelacyjny. Fajny prezent Ci zrobił

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki, eleganckie pomimo, że "na szybko" mają wszystko co potrzeba i przede wszystkim czas i zaangażowanie. A synów gratuluję, fajnie mieć takich fajnych i zmyślnych :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haniu, Justynko, dziękuję Wam ślicznie 😊 Cieszę sie, że moje szybkie karteczki Wam się podobają. Mam nadzieje, ze Paniom w szkole też się spodobały 😁 A synowie zrobili mi wielką niespodziankę, szczególnie najstarszy! Napracował się 😊

    OdpowiedzUsuń