wtorek, 20 lutego 2018

Złote urodziny

Dla mojej siostry zrobiłam na wyjątkowe urodziny prezent w postaci pudełka exploding box. W środku jest prezent  - komplet złotej biżuterii, którą robiłam jakiś czas temu, ale siostrze bardzo się spodobał 😊
Kwiaty oczywiście ręcznie robione przeze mnie.Siostrzyczko, jeszcze raz wszystkiego co najpiękniejsze!💕
Pudełeczkiem tym inspiruję na blogu I like chellenges, gdzie serdecznie Was zapraszam!









Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

5 komentarzy:

  1. Ale fantastyczny prezent ,biżuteria cudna ,pudełko rewelacja ,siostra musi być dumna :) R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie dziekuję 😊 Siostrze bardzo się podobało 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pamiątka. Cudowne kolory. Świetnie Aguś

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaziu, dziękuję 😙 Siostrze się podobała ta kolorystyka, mimo, że są czarne elementy 😉

    OdpowiedzUsuń