piątek, 23 lutego 2018

Frywolne kwadraciki na pomnik

 Postanowiłam dołączyć do akcji ogólnoświatowej osób wykonujących frywolitkę, która ma zwracać uwagę na prawa kobiet. Szczegóły tej akcji opisała organizatorka Cathy TUTAJ.
 Ogólnie rzecz biorąc chodzi o wykonanie kwadracików frywolitkowych  o wymiarach 3cmx3cm w kolorze różowym i jego wszelkich odcieniach i melanżach,  ma ich być 10 tysiecy. Potem kwadraty te zostaną połączone w całość i przyozdobią pomnik w Brukseli. W ten sposób możemy pokazać światu  na Światowym Dniu Kongresu Koronki swoją pasję 😊
 Kwadraty trzeba wysłać do 1 marca do Brukseli na adres podany przez Cathy. Ja dołączyłam swoje kwadraciki do zbiorowej paczuszki, którą zgodziła się zorganizować koleżanka Ala 😊 Do kwadratów miała być dołączona kartka lub widokówka z życzeniami dla kobiet oraz swoim e-mailem lub stroną. Ostatecznie nasze nazwisko będzie wymienione wśród twórców owego dzieła 😊
Zrobiłam 15 szt. kwadracików - to moja mała cegiełki na ten cel. Tak mi wyszły:





Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

2 komentarze:

  1. Super Ci Aguś wyszły i masz 3 rodzaje. W każdym razie lecą <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, Kaziu 💖 💕Lecą lecą, mam nadzieję, że nawet już dziś do Ali dolecą nasze 😁

    OdpowiedzUsuń