sobota, 16 stycznia 2021

Urodzinowe zaległe ;)

Witam...
To zaległe prace oczywiście ;) 
Robiłam je na urodziny przesympatycznej Andżeliki, która potrzebuje Waszej pomocy. Pod TYM linkiem możecie zajrzeć do jej mamy i znaleźć różne formy w jakich możecie ją wesprzeć :)
 Zakładkę do książki w kształcie kotka, które Andżelika lubi, zrobił mój najmłodszy syn :)
 







Obraz może zawierać: 1 osoba, tańczy, kwiat, garnitur i tekst
Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

2 komentarze:

  1. Bransoletka na pewno się Anżelice spodoba. Trzeba mieć nadzieję, że wróci do zdrowia,a jej życie będzie kolorowe jak ta bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :* Andżelice się podobał prezencik. Musi wrócić do zdrowia, całe życie przed nią, to taka słodka dziewczynka w wieku mojego najmłodszego syna...<3

      Usuń