piątek, 29 stycznia 2021

Listki

Witajcie 😊
 
Od niedawna uczę się powolutku nowej techniki - koronki klockowej. Pokazywałam już dwie bransoletki zrobione tą techniką, a teraz poszłam o krok dalej, nauczyłam się nowych rzeczy i zrobiłam kolczyki w kształcie listków 😊
Pod czujnym okiem koleżanki Małgosi Składzień-Sikorskiej wykonałam ćwiczebnego listka.
A potem wymyśliłam sobie takie oto kolczyki 😊 Mają oczywiście niedociągnięcia, ale i tak jestem z nich duma 💓
Nitki Sanbest  6-nitkowe w  kolorach nr 3, 83, 84  i szklane koraliki.







A to mój ćwiczebny listek :)





 
Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

2 komentarze:

  1. Nie mogę za Tobą nadążyć. Na kilka dni oderwałam się od komputera, a u Ciebie tyle nowych wpisów! Wpisy wpisami, ale musiałaś przecież to wszysto zrobić Koronka klockowa to bardzo fajna technika, ale nie jest to na pewno robótka do wzięcia w podróż i nie da się do niej usiąść na pięć minut. Wymaga czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha, kochana, ja ciągle coś robię :D A ile mam do pokazania jeszcze to głowa mała! Mam mnóstwo zaległości :D Masz rację, to technika, której nie zabiorę wszędzie, muszę robić w domu, ale to i tak fajna sprawa, tyle możliwości... Mam już swoje pomysły i plany z nią związane :D

      Usuń