niedziela, 11 października 2020

Małe kolczyki :)

 
Witajcie... 
Dzieje się ostatnio sporo i nie mam czasu pisać postów nawet, a nadal mnóstwo rzeczy mam do pokazania... Eh..., żeby tak ktoś mi jeszcze odsprzedał trochę czasu, albo dołożył parę rąk... 
Te kolczyki już są dawno u właścicielki, mam nadzieję, że nosi je z radością :)
Wzór Marilee Rockley.
Nitka Sanbest 6-nitkowy color 07, kryształki szklane koraliki.









Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

2 komentarze:

  1. Bardzo wdzięczny projekt i to w kolorach takich, jak lubię. Choć to niewielkie kolczyki to prezentują się bardzo okazale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, kochana 😍😙 Też lubię właśnie taką kolorystykę 😀 Masz rację są niewielkie, ale robią wrażenie ❤️

      Usuń