środa, 28 października 2020

Broszka

Witajcie :)
 
Na Instagramie czasem uczestniczę w maratonach frywolitkowych. 
W tym u Olgi Shepak z shepak_lace robiłyśmy broszki. 
Moja wersja jest bez "dyndadełek", bo tak wolę ;)
Oczywiście nie umiem zrobić ładnych zdjęć, więc będzie ich troszkę...
Taka mi wyszła. Mi się podoba, a Wam?
 
 










                   Na filmiku będzie lepiej widać 😊
                    https://youtu.be/WfbeVLrmWho


Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

4 komentarze:

  1. A na fotkach wyglądają, że są przynajmniej dwie różne broszki. Super Aguś ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana 😙 😍 💕 No właśnie nie umiałam dobrze fotki zrobić, różne światło, z lampą, na dworze.... I i tak nie są takie jak być powinny 😁

      Usuń
  2. Aguś jest śliczna i te cudowne kolorki i te koraliki jak dla mnie obłęd totalny💕💕💕💕 i moje kolorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardzo dziękuję 😍 😙❤️ Cieszę się, że Ci się podoba 😁 Kolorystykę też ostatnio taką lubię i jestem z niej zadowolona 😍

      Usuń