czwartek, 26 września 2019

Urodzinowe zaproszenia


Witajcie... 
I znów nie ma mnie tutaj jakiś czas... Czas... no właśnie, ciągle mi go brak ;) 
W czeluściach swojego dysku znalazłam zaproszenia na urodziny moich synów, które robiliśmy wspólnie, a których nie pokazałam w odpowiednim czasie ;) No cóż... pokazuję je teraz :D
Zaproszenia z robotami, gdyż urodziny organizowane były z Planetą Robotów. Dzieciaki same tworzyły swoje roboty z klocków Lego Mindstorms, sterowane pilotami i w ostatniej części urodzin były organizowane "bitwy robotów" na macie. Wspaniała zabawa dla dzieci interesujących się Lego Mindstorms. 
Ale do rzeczy, oto nasze wspólnie stworzone zaproszenia :)



Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz