czwartek, 12 września 2019

Bransoletka Kameleon


Witajcie...
Wiem, bardzo mnie mało ostatnio, ale nie próżnuję ;) Intensywnie przygotowuje się do Jarmarku Produktu Lokalnego LGD Dobra Widawa, który jest już za...2 dni! 
To mój ulubiony i rodzimy jarmark i nie wyobrażam sobie, żeby mnie miało na nim nie być ;)
Wciąż mam sporo zaległych prac, ale będę je sukcesywnie pokazywała ;)
Dziś bransoletka z super metalizowanych niteczek. Cieniowana, w robótce tworzy śliczne przejścia kolorystyczne :) Zresztą sami oceńcie :D
Wzór Mary Konior, metalizowana nitka, kryształki i koraliki Toho.













Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

6 komentarzy:

  1. No Aguś piękna a tak się obawiałam tych cieniowanych niteczek że nie zamawiałam ich a pięknie wyglądają ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kochana :* <3 One są naprawdę śliczne. Teraz robię z różowej cieniowanej i jest cudna :)

      Usuń
  2. Przepiękna bransoletka, cudne. Nitka rewelacyjna. A zdradzisz co to konkretnie jest?
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko 💕😍 Nitka jest z Aliexpress. Ostatnio sporo na grupie o tych nitkach pisałyśmy, nawet jest osobny wątek do kolorów 😉 Bardzo fajne nitki metalizowane i supła się przyjemnie 😊 Pozdrawiam kochana 😊

      Usuń