piątek, 3 maja 2019

Wianki na drzwi


Witajcie :)

Dziś florystycznie dla odmiany - wianki do powieszenia na drzwi lub na ścianie jak ktoś chce ;) 
Mogę już pokazać, bo wianuszki zostały wręczone właścicielkom :)
Były one "babską" częścią prezentu na nowe mieszkanko dla dwóch rodzin (dla teściowej i synowej ;) ), o męski prezent zatroszczył się mój mąż ;)
Myślę, że udało mi się kolorystycznie dopasować i obdarowane są zadowolone, a mi jest miło :)







Tak prezentują się u obdarowanych na drzwiach:





A tak z przyjemnością pracowałam nad nimi:








Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

8 komentarzy:

  1. piękne, czasem też florystyczne pomyślę

    OdpowiedzUsuń
  2. Very pretty - wreaths and the wreath-maker 😀🌹🌹🌹

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zestawienia kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że wszystko robisz z pasją w sercu. :) Wianki są obłędnie piękne. Idealna ozdoba i taka radosna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! 💕 Bardzo mi miło 😍 To prawda, kocham, to, co robię, więc wkładam we wszystko kawełek swojego serducha 💕Pozdrawiam!

      Usuń