piątek, 31 maja 2019

Dwa w jednym ;)


Witam :)
Dzisiaj tak na szybko, bo czasu mi wciąż brak. Jest to broszka wykonana na zabawę u Justynki Kocham frywolitkę. Zadaniem było połączenie frywolitki z inna techniką, innym materiałem, wykorzystanie jej w nietypowy sposób... No cóż... Temat rzeka niby, ale ja ostatnio mam brak czasu totalny, więc musiałam na szybko coś sklecić. Połączyłam frywolitkowe kwiatki z szydełkową podstawą i powstała broszka :) Przy tej okazji wypróbowałam nowe niteczki metalizowane :) 
Wiem, że marna to praca, ale mimo tego zgłaszam ją do Justynki, bo to ostatni dzień :)
Wzór z kwiatka to kombinacja z wzoru Coriny Meyfeld na bransoletkę :)






Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

4 komentarze:

  1. Aguś, to bardzo ciekawa praca. Ja bym chyba nie wpadła na taki pomysł. Owszem myśłałam o obrębieniu np szydełkowe serwetki frywolitką, ale tak to chyba nie widziałam jeszcze. Bardzo fajny pomysł wart zapamiętania. Cieszę się, że udało Ci się i w tym miesiącu dołączyć :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziekuje, kochana 😍 💕 😙 Cieszę sie, że mój pomysł Ci się podoba, bo naprawdę musiałam szybko kombinować 😉 Ostatnie miesiące biegną u mnie w szalonym tempie i nie wyrabiam, a bardzo chciałam kontynuować zabawę z frywolitką 😁 Miałam na początku miesiąca inny pomysł, ale... nie zdążyłam go zrealizować. Ale cieszę sie, że udało mi się zdążyć rzutem na taśmę 😁 Buziaczki, kochana i pozdrawiam! 😙

      Usuń
  2. ja jak i Justynka- broszki w połączeniu dwóch tych technik jeszcze nie widziałam a prezentuje sie świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Reniu 💕 😍 Tak się cieszę, ze Wam z Justynką się podoba, bo naprawdę musiałam szybko kombinować, żeby zdążyć 😁 Buziaki 😙❤

      Usuń