poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Dożynki Gminne

 Witam...
Mało mnie ostatnio było, ale nadrobię  to, obiecuję. 
A dziś tak skromnie.... W sobotę brałam udział w Gminnych Dożynkach. Jako wkład naszego sołectwa miałyśmy mini wieniec dożynkowy z origami modułowego, który zrobiła sąsiadka i wianuszki ze zbóż, które zrobiłam ja. Sołectwo miało zaprezentować coś, co jest dla niego charakterystyczne, u nas rękodzieło. Sołectwo Piszkawa reprezentowała nasza sołtysowa i ja ze swoimi frywolitkami i kartkami. Znalazły się też wyroby sąsiadki z origami modułowego i przepyszne rogaliki z dżemem, którymi częstowałyśmy.

















Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊 

2 komentarze:

  1. Ja nadal jestem pełna podziwu dla ilości produktów na stoisku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha! Asia miło mi ;) Staram się zawsze coś dorobić jak sprzedam, żeby ilości nie malały ;)

      Usuń