piątek, 31 sierpnia 2018

Ażurowa bransoleta


Witam serdecznie!
 Jak zwykle rzutem na taśmę, ale jeszcze zdążę :D Ta bransoletę robiłam na szybko, dlatego jakość może nie najlepsza ;) Chciałam zdążyć na kolejny odcinek zabawy "Kocham Frywolitkę", tym razem organizowany u Reni.
Wprawdzie można było w związku z wakacjami pokazać pracę akurat robioną. Miałam ich kilka, ale jakoś tak wolałam pokazać coś pasującego do tematu zabawy, a mianowicie łuczki, a w moich ostatnich pracach ich nie było ;)
Wykorzystałam wzór proponowany przez Renię z małymi modyfikacjami "paska" bransoletki. Wyszło mi takie "cóś" :)










I jeszcze banerek zabawy :)



Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊 



2 komentarze:

  1. Agnieszko cudna ta bransoleta- elegancka i delikatna, czyli taka jak jest frywolitka, a co mnie w niej najbardziej zachwyca:)
    dziękuje za kolejny miesiąc wspólnej zabawy i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja dziękuję, Reniu :* Za pochwały i za możliwość zabawy, bo ja szczerze kocham frywolitkę :) Bardzo chciałam zdążyć mimo różnych innych zobowiązań :) No i na szczęście się udało :D Pozdrawiam serdecznie, kochana :*

    OdpowiedzUsuń