poniedziałek, 9 października 2017

IX Jarmark Produktu Lokalnego Dobra Widawa

W końcu się zmobilizowałam do napisania postu ;) Trochę długo mi zeszło, ale chyba potrzebowałam odpoczynku po przygotowaniach do Jarmarku ;)
Kolejny, IX już Jarmark odbył się jak co roku na oleśnickim rynku. I jak co roku uczestniczyło w nim mnóstwo wystawców z rożnych krajów (np. Czechy, Francja) prezentując swoje wyroby zarówno spożywcze jak i rękodzielnicze. Można było spróbować i zakupić przepyszne swojskie wędliny, sery, ciasta, chleby, miody i wina ;) Rękodzieło w różnych technikach: malarstwo, rzeźba, ceramika, florystyka, wikliniarstwo, biżuteria, frywolitka, scrapbooking, decupage i wiele innych...
Oczywiście i ja byłam ze swoim rękodziełem :) Przedstawiam kilka zdjęć z mojego stoiska i zapraszam za rok na oleśnicki rynek ;)
Wiele z prac, które miałam na stoisku będę pokazywała w kolejnych postach, zaległości mam sporo ;)



  



 







3 komentarze: