sobota, 14 października 2017

Dzień Edukacji Narodowej

Tradycyjnie jak co roku zrobiłam kartki dla wychowawczyń i symboliczne, tym razem pudełeczka, dla pozostałych nauczycieli, którzy uczą moje dzieciaki. Wszystkie kartki oczywiście są od klas moich synów.
W tym roku odeszła mi tura kartek dla  najstarszego syna, bo wyfrunął już z gimnazjum ;)
 Przy okazji składam wszystkim nauczycielom życzenia spełnienia zawodowego, wytrwałości i cierpliwości!
Kartki dla wychowawczyń, Pani Magdaleny i Pani Małgosi :)













 I dla pozostałych nauczycieli:










6 komentarzy:

  1. o kurcze Aga ale pięknie obdarowałaś nauczycieli swoich dzieci :) Renia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, Reniu :* Już nie wiem co mam wymyślić ;) Mam nadzieję, że nauczycielom też się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy się podobało!?AGA,nie mam co do tego wątpliwości.Zrobiłaś przepiękne kartki i pudełeczka.Ułożyłaś cudowne kompozycje kwiatowe.Kwiaty REWELACYJNE,w makach się zakochałam.Krystyna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Krysiu kochana, lejesz miód na moje serducho :* Bardzo Ci dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne...Mówiłaś, że zrobiłaś takie najzwyklejsze i na szybko..
    A to cudeńka,które uradują każde serduszko... i tyle sztuk...podziwiam Cię siostrzyczko...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha ha ha! No tak symbolicznie te małe pudełeczka ;) Cieszę sie, że się podobają :D Dziękuję Siostrzyczko , bardzo mi miło! :* <3

    OdpowiedzUsuń