piątek, 22 marca 2024

Mandala Lullaby

Witajcie...
Kiedy zobaczyłam tą mandalę, w sensie wzór, to wiedziałam, że muszę ją zrobić koniecznie! Skradła moje serducho od pierwszego wejrzenia❤️ 
I zrobiłam, a prezentuje się tak jak poniżej 😍
Wzór cudowny od Anna Paradowska z Pomysłowa Manufaktura
Poszło 1750m motka z Zakręconych Motków. Kolory wybierałam sama. To wersja Balanse.
W mniej więcej 2/3 części zmieniłam szydełko z 3mm na 2.5mm, żeby nie wyszła mi taka ogromna, bo nie mam takiej ściany 🙈 I ostatni rządek troszkę oszukałam, nie dałam pikotek na mniejszych motywach i mniej półsłupków, bo obawiałam się, że zbraknie mi włóczki. Został tyci moteczek, więc mogłam mniej kombinować, ale kto to wiedział, a pruć mi się nie chciało.
Weszła na obręcz 95cm. 
Chciałam czarną, ale nie miałam w domu tej wielkości czarnej, więc siła wyższa 😜

 












 
Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

2 komentarze:

  1. Piękna praca i bardzo energetyczna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń