niedziela, 28 maja 2023

Album w podziękowaniu dla wychowawczyni

Witam...
Na pokazanie ten album długo czekał, bo nie miałam wszystkich zgód na publikację wizerunku. Potem już stwierdziłam, że lepiej go pokazać pod koniec roku szkolnego, żeby jakoś tematycznie było 😜🙈
Album to 3 lata życia klasy. Są tam ważne dla młodzieży wydarzenia klasowe. Jest to pamiątka dla wychowawczyni, pełna wspomnień, żeby Pani Beata pamiętała o nich :)
Zrobienie go było nie lada wyczynem. Wprawdzie robiłam podobny dla wychowawczyni moich synów z klas 1-3, ale ten był bardziej skomplikowany i więcej stron, więcej zdjęć...Zdjęcia są różnej jakości, ale takie dostałam i takie miałam wykorzystać, musiałam je dopasowywać do wielkości ramek, miejsca na stronie itp. Kolaż zdjęć z klas młodszych i z ósmej musiałam tworzyć z pojedynczych zdjęć. Pod każdym jest koperta zamykana na magnes, do której docelowo młodzież włożyła swoje liściki dla Pani. Dodatkowo są kieszenie na zdjęcia po każdej klasie, które Pani ma i chciałaby tam sobie schować. Jest kieszeń na zdjęcia po Balu ósmoklasisty. Na końcu albumu zostawiłam miejsce na zdjęcie z zakończenia roku szkolnego do wklejenia i kieszeń na więcej fotek.
Album jest wielkości 21x21cm mniej więcej, kartki 20x20cm. Najpierw miało być 20 kartek, ale jeszcze doszły jakieś wydarzenia, które trzeba było uwiecznić i wyszło 21 kartek czyli 42 strony do zrobienia 🙈
Nagrałam filmik, który pokazuje jak kieszonki się otwierają i jak całość wygląda.
Zamawiająca i inni rodzice byli zadowoleni, ja też 😜 A Pani wzruszona 😍
Mnóstwo pracy, ale nieskromnie powiem, że sama chciałabym taką pamiątkę dostać 🥰
Jest bardzo dużo zdjęć - uprzedzam 🙈

































































 
Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

4 komentarze:

  1. Jestem zachwycona Aguś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, Reniu 😍😘 Miło mi 💕

      Usuń
  2. Włożyłaś Agaszku w wykonanie tego albumu wiele pracy i serca, ale warto było, dla efektu końcowego. To na pewno będzie wspaniała pamiątka dla wychowawczyni. Oglądając go, na pewno się wzruszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję (domyślam się czyj to komentarz chyba...🙈) 😍 Miło to czytać 🥰 Faktycznie włożyłam w to swoje serducho, zresztą jak w każdą swoją pracę 💕🥰 Pozdrawiam!

      Usuń