poniedziałek, 2 stycznia 2023

Śnieżynki szydełkowe

Witajcie kochani w nowym roku 😊 
Powoli może uda mi się pokazać co zrobiłam ostatnio i... te zaległe w końcu też kiedyś pokażę 😉
Te śnieżynki to Lorewoven Snowflake z wzoru Julii Hart
Nitka Maxi szara z metalizowaną nitką srebrną, choć na zdjęciach kompletnie nie udało mi się tego pokazać 🙈
Szczęścia, zdrowia i spełnienia marzeń życzę wszystkim na ten Nowy Rok 2023!








 
Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

10 komentarzy:

  1. Wow, these look pretty outstanding to me already 💗❤️💗

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, cudne, piękne😍🥰

    OdpowiedzUsuń
  3. Kradną moje serce. Bardzo, ale to bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję, bardzo się cieszę, że Ci się podobają 😍 Moja siostra już sobie zażyczyła :D Wzory czekały jakiś czas, aż w końcu się zdecydowałam. Zrobiłam jeszcze kilka winnej kolorystyce, ale już nie zdążyłam ich usztywnić. Poczekają trochę ;)

      Usuń