piątek, 2 grudnia 2022

Aniołek Veuliah

 
Witam...
Nieco świątecznie już  😉 
Na włoskiej grupie Chiacchierino: Filo, Amore e Fantasia wzięłam udział w wydarzeniu, w którym zrobiłam słodkiego aniołeczka Veuliah 👼
Frywolitka to sama przyjemność. Najgorzej było zamocować główkę i... zrobić włoski 🙈
Fryzjerka ze mnie marna 😂 Włoski się nie chciały przykleić, są nierówne, bo nie mogłam równo podciąć 🙈 Ale jest za to jedyny w swoim rodzaju 🤣
 Wzór Rita Santoro
Nitka Sanbest 6-nitkowa 1565











 

Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

16 komentarzy:

  1. Jest niesamowity! Przepiękny! Oczu nie można oderwać od niego!
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję 😍 ❤ Też mi się spodobał jak go zobaczyłam i musiałam zrobić 😍

      Usuń
  2. Śliczny aniołeczki, taki słodziak

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudowny ten aniołek Agusiu! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny Agnieszko i fryzurka perfekcyjnie wycieniowana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha! Dziękuję 😍 Fryzurka spędziła mi sen z powiek😂

      Usuń
  5. Bardzo piękny aniołek. Żałuję że się nie załapałam na wydarzenie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko😍❤ Zapisz się do grupy tej włoskiej, możliwe, że będziesz miała dostęp do wzoru. Pozdrawiam! 😍 😙

      Usuń
  6. Ale słodziaczek

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudeńko zrobiłaś ,nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń