wtorek, 28 grudnia 2021

Czapka na Mikołajki

 
Witam...
Troszkę wolnego, więc nadrabiam zaległości ;)
Na Mikołajki w szkole u najmłodszego syna robili sobie wymiankowe prezenty :) Wypadło, że Szymek miał robić prezent Natalce.
 Dowiedziałam się, że ona chce czapkę i lubi niebieski i pomarańczowy kolor ;) 
Chciałam, żeby dał prezent nieco wyjątkowy, bo robiony specjalnie dla niej :)
I tak powstała czapka. 
Przy robieniu jej korzystałam z filmiku Joli Mazurek, ale trochę pokombinowałam z jednej strony (tej przy pomponie). Żeby nie było grubego marszczenia  robiłam na zmianę po kilka oczek w końcówce rzędu lub na początku - znaczy zawsze od strony pomponowej, albo same półsłupki, albo oczka ścisłe. i to też mocniej ściśnięte podczas robienia. Tym sposobem góra czapki zaczęła mi się sama zwijać :)
Mam nadzieję, że obdarowanej się podoba i ja nosi. Niestety syn niewiele mi powiedział ;)
Motek od Kokonków, Robiłam szydełkiem 5.5 jeśli dobrze pamiętam... nie zapisałam sobie. Metka również od Kokonków :)
Model to mój najmłodszy syn Szymek :)
 






Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

2 komentarze: