środa, 10 listopada 2021

Testowe medaliony

Witajcie :)
Trochę długo ten post czekał na publikację.... 🙈 
Ale tak to jest jak się ma spore zaległości, dużo lepiej byłoby pokazywać na bieżąco.
Niestety czas na to nie pozwala...
 Ale wracając do medalionów...
Jakiś czas temu miałam zaszczyt testowania wzoru do najnowszej książki Ewy Wasyliszyn "Kolory frywolitki - podróże"
Moja podróż to Cypr - Kyrenia, przepiękne miejsce 🥰
Ja nie robię na ogół serwetek, ale zamiast serwetki powstał medalion, a dokładniej dwa. Jeden w wersji oryginalnej (ten czarno-turkusowy), drugi na 4 elementy nie pięć z racji grubej nitki - normalnie wyszedłby bardzo duży, a już jest spory.
Nitka w turkusowym to Madeira 15 czarna i nici Sanbest 3-nitkowe.
Natomiast szaro-różowy to nitki Madeira 10 i Sanbest 6-nitkowy.
Koraliki szklane i kryształki dopełniają całości :)
 












Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

4 komentarze: