środa, 1 stycznia 2020

Szczęśliwego Nowego Roku!

Kochani...
Stary rok się skończył, rozpoczął się nowy. 
Wiele prac powstało w minionym roku, nawet nie zdążyłam wszystkich pokazać Wam, ale mam nadzieję, że w końcu się doczekacie :D
Dziś w tym pierwszym dniu Nowego Roku życzę Wam szczęścia, radości, dobrego zdrowia, wzajemnego zrozumienia i szacunku oraz mnóstwa pomysłów, ogrom pięknych prac rękodzielniczych oraz nieograniczonego czasu na ich wykonanie, a także realizacji planów i postanowień noworocznych :D Oby ten Nowy Rok był dla Was szczęśliwszy niż poprzedni!
W tym pierwszym dniu roku oficjalnie mogę powiedzieć, że mój sklepik otwieram, choć jeszcze nie jest w nim za wiele ;) Zapraszam do zaglądania, powoli będę go uzupełniała również o niteczki ;)
https://www.dekoflor.wroclaw.pl/sklep/
A tymczasem gwiazdeczka, którą wykonałam w  czasie wydarzenia w grupie Frywolitka Tatting Pasja, która Łączy. Wzór autorstwa Agnieszki Przeniosło :)







Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz