czwartek, 12 grudnia 2019

Komplet krople rosy


Witajcie 😊
Przygotowania do Jarmarku bożonarodzeniowego pochłonęły mnie zupełnie i nie miałam kiedy czekokolwiek publikować.
Dziś komplet, a raczej dwie wersje kompletów 😉 Kolczyki pokazywałam już kiedyś. Do nich dorobiłam sobie bransoletkę na imprezę. A, że lubię mieć również coś na szyi to zrobiłam bogatą wersję gronek, gdyż sukienkę miałam mieć prostą skromną. Moja wizja jednak się zmieniła, kiedy mąż kupił mi "bogatszą" sukienkę 😉 W ostatniej chwili supłałam delikatny naszyjniczek gronkowy z dwóch sznureczków, tylko żeby lekko zaakcentować. Wszystkie elementy zestawu prezentują się poniżej  😉 😊
Pomysł kolczyków to inspiracja z japońskiej książki.  Naszyjniki i bransoletki pomysł własny na podstawie tej inspiracji kolczykowej 😁
















Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

4 komentarze:

  1. Cały komplet jest boski i ta wersja skromniejsza i bogatsza, pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. To się nazywa : zadać szyku :-) Z takim kompletem biżuterii, nawet bogata sukienka będzie tylko dopełniała całości :-)

    OdpowiedzUsuń