środa, 3 lipca 2019

Wymiankowy prezent :)

Witajcie...
Od zlotu minęło już troszkę czasu, a jak dopiero dziś pokazuję mój wymiankowy prezent, który robiłam z myślą o jednej z naszych frywolnych dziewczyn 😃 Jak zawsze jest niespodzianką komu wręczę prezent ja i od kogo dostanę 😊 Nigdy nie uda się wpasować w gusta innych nie wiedząc komu się robi. Ale jest to zabawa i największą przyjemnością jest wymienić się z kimś pamiątką :) Uwielbiam te zlotowe pamiątkowe prezenciki 😃
Ja w tym roku w całym szaleństwie jarmarkowo-wyjazdowym zrobiłam dekoracyjny wianek i standardowo pamiątkowe pudełeczko.  Starałam sie dopasować kolorystycznie i kwiatowo pudełeczko do wianka 😊W zamian otrzymałam prześliczną bransoletkę 💗 A od naszej szefowej zamieszania ;) piękną paterę ceramiczną z motywem frywolitki 😍 Dostałam również koralikową bransoletkę, w której się zakochałam i dziurkacz 😃💗💗















A takie prezenty dostałam :)


Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

8 komentarzy:

  1. Śliczne, a jaki zaskakujący środek. :) Bardzo fajny pomysł, świetna kolorystyka. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję 😍💕 Pozdrawiam serdecznie! 😊💕

      Usuń
  2. Świetne prace zrobiłaś. Obojętnie dla kogo, ale każdemu napewno się spodobało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu 😊 Taką mam nadzieję 😁😍💕

      Usuń