czwartek, 20 czerwca 2019

Podziękowania moich synów

Witam...
I kolejny rok szkolny za nami. Nareszcie wakacje :D
Mój czas ostatnio jest bardzo intensywnie wykorzystywany. Liczę go od wyjazdu do wyjazdu czy od Jarmarku do Jarmarku.  Ale na zakończenie roku szkolnego musiałam zrobić kartki dla moich synów od ich klas, a od młodszego również indywidualne podziękowania dla Pani pedagog Małgosi i Pań ze świetlicy i autobusu szkolnego :)
Kartki dla wychowawców, Pani Izy i Pani Eli :)





 


Czekoladownik dla Pani pedagog (z roztopioną w tych upałach czekoladą :( ) 



 I dla Pań ze świetlicy i autobusu :)




I na koniec moja trójca, bo najstarszy już w innej szkole ;)



Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz