niedziela, 29 kwietnia 2018

Łapacz snów? ;)


Witam serdecznie!
W ramach zabawy Kocham frywolitkę, tym razem u Reni zrobiłam medalion. Taki troszkę jakby łapacz snów 😉 Zadaniem było oplatanie obręczy. Wykorzystałam kółko od karnisza 😉 i obrobiłam go nitką Ada.
Drewniane koraliki dopełniają reszty. Zamysł miałam inny, ale nie miałam tak dużego kółka 😊
Oczywiście zgłaszam się rzutem na taśmę do zabawy.





 I banerek zabawy:


Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊 


8 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na niebanalny wisior:)
    też myślałam o kółeczku z karnisza, tylko bałam się ze będzie za duże:)
    pozdrawiam serdecznie i dziękuje za wspólna zabawę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, dziękuję :) Fakt kółeczko jest dość grube, na kolczyki raczej odpada, ale wisior w sumie może być :D

      Usuń
  2. Śliczny wisior :-) Jak widać, wszystko się do frywolitki nada, nawet kółko od karnisza lub kryształek z lampy (Renia kiedyś wykorzystała). Podoba mi się Twój pomysł i wykonanie, taki letni, lekko marynistyczny lub etno/eko :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justynko :* Cieszę się, że mój wisior Ci się spodobał. Jak widać kombinowałyśmy w tej samej kolorystyce :D A do frywolitki wiele rzeczy się nada, teraz szkoda wszystkiego wyrzucać, ha ha ha!

      Usuń
  3. Świetny wisior i bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, miło mi 😊 💕

    OdpowiedzUsuń
  5. This is so cute !!! A miniature :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muskaan, I'm very pleased :) Thank you very much :*

      Usuń