środa, 16 sierpnia 2017

Podziękowania na zakończenie roku szkolnego

Tak wiem, już blisko do rozpoczęcia roku szkolnego, a u mnie dopiero kartki na zakończenie ;) Wszystko przez te zaległości. Nie mogę się wyrobić...
W tym roku mój najstarszy syn kończył gimnazjum i dla jego wychowawczyni, Pani Dagmary zrobiłam kartkę podsumowującą trzy ostatnie lata nauki. Młodzież nie chciała by ich pojedyncze zdjęcia były w kartce, więc są tylko ich podpisy i zdjęcia klasowe :) Mam nadzieje, że taka pamiątka wzruszy Panią Dagmarę po latach...










Kolejne podziękowanie jest dla wychowawczyni moich średnich synów, dla Pani Małgosi :)



A te dwie karteczki są dla "zastępczych" Pań w klasie mojego najmłodszego synka, gdyż ich Pani jest na zwolnieniu. W związku z tym mieli zastępstwa, ale najczęściej były to dwie Panie.







I ostatnie kartki jednakowe. Jedna dla Pań ze świetlicy szkolnej, a druga zamówiona dla synka sąsiadki do przedszkola :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz