sobota, 6 maja 2017

Ślubny bukiet i dekoracje

Na ślub, na którym niedawno byliśmy robiłam kilka dekoracji. Pierwsza to bukiet dla Panny Młodej. Miał być z samych kwiatów (róże, eustoma) i w mikrofonie. Druga, to dekoracja na samochód. Prosta, skromna, na klamki tylko wstążki - takie było życzenie Młodej Pary :) I kolejna dekoracja - poduszka kwiatowa na obrączki. To była niespodzianka ;) Młodzi nie chcieli żadnej typowej poduszeczki, więc miało być tylko gołe pudełeczko... Ale mi, florystce idealnie pasował do tego jakiś kwiatowy podkład, który byłby zaakceptowany szczególnie przez Pana Młodego :D I tak oto powstało kwiatowe serce. Zachwyt Młodych wzruszył mnie ogromnie <3 Kolejną niespodzianką były małe bukieciki dla "orszaku ślubnego", w którym brali udział chrześniacy Pana Młodego, czyli mój najmłodszy syn Szymon i jego kuzynka Julka :)

Bukiet:


Dekoracja na samochód:





Poduszeczka na obrączki:





 I bukieciki:
 


5 komentarzy:

  1. Wszystkie dekoracje były piękne i niepowtarzalne! właśnie o takie z Mężem nam chodziło :) jeszcze raz dziękujemy z całego serca za piękne udekorowanie auta oraz za piękną poduszeczkę na obrączki, bukieciki dla chrześniaków oraz za cudowny bukiet ślubny :) Polecamy i bardzo dziękujęmy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie dziękuję, kochana :* Było mi naprawdę miło zrobić dla Was bukiet i dekoracje <3 Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie też się bardzo podoba ta dekoracja

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci to wszystko wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, Haniu, cieszę się że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń