czwartek, 6 października 2016

Decoupage na czółenkach

Jakiś czas temu kupiłam sobie drewniane czółenka nielakierowane specjalnie na okazję "zdekupażowania" ich. Robiłam jakieś proste decu na słoiczkach czy butelkach, ale to przerosło moje zdolności ;) Z pomocą techniczną przyszła mi Asia, której czółenka zachwycają swoim wyglądem. Po przesłaniu zdjęć dostałam dobre rady, co muszę zrobić, żeby czółenka jakoś wyglądały i dało się nimi supłać ;) Asia, dziękuję kochana za wsparcie i pomoc! :*
A oto efekt, może nie jest to cudo, ale to najbardziej satysfakcjonująca mnie wersja zważywszy na mój brak cierpliwości do tej roboty ;)




7 komentarzy:

  1. Dałaś rade, to najważniejsze.
    Aga nie przejmuj się nie zepsuje tylko ten co nic nie robi!
    Brawo Ty!
    Polecam się na przyszłość ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, kochana, dziękuje Ci za wszystko :* Ty dobrze wiesz jak one wyglądały po moich pierwszych "zabiegach" ;) Cieszę się, że w końcu udało mi się je doprowadzić do używalności :D

      Usuń
  2. Pięknie Ci wyszły te czółenka.

    OdpowiedzUsuń