poniedziałek, 28 grudnia 2015

Urodzinowo Szymonkowi

Moje najmłodsze dziecię 11 grudnia kończyło 6 lat, ale uroczystość urodzin była wczoraj :) Z tej okazji zrobiłam mu karteczkę. Jest to moja pierwsza w tej formie, a mianowicie pop-up box. Nie sądziłam , że będzie się ją tak fajnie robiło :) Wykorzystałam niedawno nabyty wykrojnik Żyrafa Marianne Design Collectables COL 1386 i wykrojniki, które przyniósł  mi Mikołaj ;) CREAlies CLNEST23XXL No. 23 OWALE Z PRZESZYCIAMI




Szymonek czyta swoje życzenia:
 I zdmuchuje świeczkę :D

5 komentarzy:

  1. superowa kartka :) dla Szymonka życzonka:
    W dniu Twoich urodzin życzę Ci Szymusiu
    aby wszystkie dziecięce dni w żółwim tempie upływały,
    by co dzień uśmiechał się do Ciebie Świat cały.
    By nigdy nie było już porannej pobudki
    i zawsze wiał taki wiatr, co rozwiewa wszystkie smutki!
    życzy Renia D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka na piękną uroczystość. A dla Szymona - Sto lat !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie dziękuję, kochane! Szymonkowi życzenia przekazałam i bardzo się ucieszył :)Dziękuję w jego imieniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, to jest bardzo fajna forma. Do środeczka można wkleić różne rzeczy na różne okazje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, Haniu :* Dokładnie, nadaje się na każdą okazję!

    OdpowiedzUsuń